вівторок

Пам’ятка батькам першокласників


                               Пам’ятка батькам першокласників


1.  Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт з дитиною.
Знаходьте радість у спілкуванні з нею. Дайте їй місце в сім’ї.
2.  Нехай не буде жодного дня без прочитаної  разом книжки.
3.  Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся  справами і
проблемами дитини.
4.  Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
5. Відвідуйте з дитиною театри, організовуйте сімейні екскурсії до лісу, парку, річки.
6.  Віддайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не  дорогому,
вишуканому одягу.

7.  Обмежте перегляд телепередач до 60-90 хвилин на день.
8. Зверніть увагу на те, що діти дещо знають про секс. Не дайте цій темі  домінувати .
9.  Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички і любов до праці.
10.  Не робіть з дитини споживача, нехай вона буде рівноправним членом сім’ї  зі своїми правами та обов’язками.

                    Дитячі заповіді для батьків, бабусь і дідусів

1.  Дорогі батьки, пам’ятайте, що ви самі запросили мене до своєї родини.
Колись я залишу батьківську оселю, але до того ви навчіть мене, будь ласка,
мистецтва бути людиною.
2.  У моїх очах світ виглядає інакше ніж у ваших. Прошу Вас, поясніть мені:
Що? Коли? Чому? – кожен із нас що має робити.?
3.  Мої ручки ще маленькі – не очікуйте від мене досконалості, коли я малюю,
пишу, застилаю ліжко, або кидаю м’яча.
4.  Мої почуття ще недозрілі – прошу будьте чуйними до моїх проблем.
5.  Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно
критикуйте і оцінюйте, але не мене – лише мої вчинки.
6.  Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на них
учився. Тоді я зможу приймати рішення у дорослому житті.
7.  Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй
неспроможності виконувати завдання згідно з вашим очікуванням.
8.  Я вчусь у вас усього: слів, інтонацій, голосу, манер. Тому навчіть мене
будь ласка кращому. Пам’ятайте, що ми разом з вами невипадково : ми
маємо допомагати один одному.
9.  Я хочу відчувати вашу любов, хочу щоб ви частіше брали мене на руки,
пригортали, цілували. Але прошу, щоб ваша любов не перетворилася а
на милиці, які заважатимуть робити мені самостійні кроки.
10.  Любі мої, я вас дуже Люблю! Покажіть мені, що ви теж мене любите.

Бажаю успіху!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар