Батьки і домашні завдання.
Про читання. Один раз дитина читає сама. Далі ви, скажімо, готуєте вечерю, а вона переказує прочитане. Якщо неточно переказує якесь місце, то
нехай читає ще. У такий спосіб уникаємо непотрібних повторень. Обов'язково читайте на ніч з дитиною книжки вголос по черзі. Розглядайте
ілюстрації. Помічайте точність чи неуважність художника, повертайтеся по ходу до тексту. Якщо трапляються уривки,
які можна почитати за ролями, то використовуйте цю можливість. А просто так декілька разів не перечитуйте. Це нецікаво.
3 української мови. Звертайте увагу на виконання вправи
повністю. У разі труднощів виконайте вголос усі вправи, але не записуйте в підручнику ні літери, ні слова. Під час письмового виконання дитина ще раз усе згадає. Вийдіть із кімнати, поки вона виконує завдання, не стійте за спиною. Не
гнівайтеся на свою дитину і не зліть ії.
Задача з математики. Учіть читати й уявляти як подію. Виконайте креслення. Знайдіть
допоміжну дію, якщо задача на дві чи
більше дії. Уточніть, про які величини йдеться. Дитина
самостійно записує дії й відповідь. Перевірте.
Природничі
науки, історія. Читайте не тільки за
книгою, але й
передплачуйте журнали. Робіть звідти
цікаві вирізки й добирайте тексти.
Батьки, які практично відразу надають дітям можливість проявляти цілковиту самостійність у підготовці уроків, так само не мають
слушності, як і ті, які надмірно
опікають свою дитину. Одні дорослі заявляють
дитині: «Уроки задано тобі, а не мені,
ось ти їх і роби!» Інші лагідно запитують: «Ну, що нам сьогодні задали?» - і розгортають підручники й зошити.
У першому випадку виникає образа на байдужість батьків до
таких важливих шкільних справ і
страждає якість виконуваних завдань, а в другому формується безвідповідальність, упевненість у тому, що все буде добре й без особливих
зусиль.
Безумовно, батьки повинні бути зацікавлені тим, щоб налагодити процес виконання
домашніх завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар